Συχνές ερωτήσεις

Ερωτήσεις που σε ενδιαφέρουν

Ποια είναι η διαδικασία για να αλλάξω προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος;

Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι σχετικά απλή και δεν περιλαμβάνει καμία αλλαγή στο μετρητή της κατοικίας ή της επιχείρησής σας. Προσκομίζετε απλά τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν για να υπογράψετε Σύμβαση Προμήθειας με τον καινούριο πάροχο της επιλογής σας.

Όχι, η αλλαγή παρόχου είναι μια δωρεάν διαδικασία για όλους τους καταναλωτές.

Η τιμή της κιλοβατώρας εξαρτάται από την εταιρεία και το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει.

Την ευθύνη για την καταμέτρηση έχει ο ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος τις στέλνει στους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας για να υπολογίσουν το κόστος της κατανάλωσης.

Ο λογαριασμός ρεύματος που λαμβάνετε από τις περισσότερες εταιρείες είναι μηνιαίος και χωρίζεται σε δύο τύπους:

έναντι – ο οποίος υπολογίζεται με βάση την εκτιμώμενη κατανάλωση

εκκαθαριστικός – που υπολογίζεται με βάση την πραγματική κατανάλωση όπως αυτή καταμετράται από τον ΔΕΔΔΗΕ

Επίσης υπάρχει ο Τελικός λογαριασμός ο οποίος εκδίδεται όταν σταματάει η ηλεκτροδότηση ή εκπροσώπηση του ακινήτου από τον προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος.

Στους περισσότερους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας η εγγύηση είναι υποχρεωτική, αν και υπάρχουν περιπτώσεις όπου δίνεται η δυνατότητα πλήρους ή μερικής απαλλαγής όπως με την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής. Το ποσό της εγγύησης είναι συνήθως ίσο με το κόστος του ρεύματος για διάστημα 45 ημερών και καταβάλλεται για να καλύψει τυχόν μελλοντικές οφειλές που μπορεί να έχει ο πελάτης. Η εγγύηση περιλαμβάνεται στον πρώτο λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας που θα λάβετε από το νέο σας πάροχο.

Την όλη διαδικασία της αλλαγή παρόχου αναλαμβάνει ο ΔΕΔΔΗΕ και από την ημέρα που θα υπογράψετε τη σύμβαση απαιτούνται 7 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί.

Scroll to Top